entriesaboutchatlinks

Wednesday, July 21, 2010
..aq xkn boleh @ 6:03 PM

menghadap
..
..
..
masse silam
keadaan kusut
hidup
..
..
..
tanpa teman dsisi
..
..
tapi
..
..
segalagala
..
..
xkn sama mcm skrng
dunia makin ke hdpn
massa silam xkn dtg semula
semalam x sama mcm hrini
esoklusa datang x diduga
..
..
..
..
bukan senang aq nk lupakan
apa yg org prnh buadd pada aq
..
..
bukan senang aku nk maafkn org
sebab melukakn hti aku
..
..
bukan senang aku nk benci org
..
..
tapi kau?
kau yg buadd
aq benci sangatttsangat
pada kau
..
..
aq berbaikbaik
tp
kenapa kau x?
..
..
aq x boleh maafkn org mcm kau!
aq benci kau sangatsangat
..
..
hanya allah yg tawu
sejauh mana tahap
benci aku pada kau
wahai hamba allah!
..
..
..
apa nk jd pada kau
lantaklah!
kesah aku?
..
..
hahaha
..
..
sampai mati aku ingat apa kau buadd pada aku
aku x kn maafkn kau!