entriesaboutchatlinks

Wednesday, July 21, 2010
..boleh x? @ 5:55 PM

boleh x kalaw aku ckp 
aku benci kaw?
..
boleh x kalaw aq ckp
aq syg kaw?
..
boleh x kalaw aku ckp
aq x minat lagi
denga segala benda yg ada kat dunia ni?
..
..
boleh x aku tanya
bila aku nk mati?
..
..
boleh x kalaw aq tanya 
bila aku dpt terbang mcm burung?
..
..
to mama:
terime kaseh sbb:::
..
*mama msk sedap2 tiap2 hari
*mama jaga along baekk2
*mama scrfce evrythng utk along
*mama syg along

..
..
to ayah::
ayah lah segalagalanya
terimakaseh sebab:
*ayah sentiasa brsbr mlyn kerenh along
*ayah bg along segalagalanya
*ayah bg along benda yg plg brhrga pd along
*ayah bagi along keselesaan masse along hidop
*ayah kerja keras utk bina keluarga bahagia
..
..
ayah
mama
..
..
along syg sgt kt 
mam
n
ayah
..
..
along doakn
ayah 
mama
bahagia slalu
..
along sllu doakn
along x akn sshkn 
mama
n
ayah 
lagi
..
..
along takkan boleh kira
::
pengorbanan 
kasih sayang
penat lelah
letihnya 
peritnya
susahnya
perasaan

mama
n
ayah 
masse 
membesarkn along
..
..
terimakasih