entriesaboutchatlinks

Friday, July 23, 2010
@ 4:10 PM

dia harus ada!
..
..
..
..
yeahh
..
..
..
apapasal dgn aku ni?
..
..
..
kekadang aku gile jugek!
..
..
betol le 2
arnab pun boleh mati sebab 
stress
..
..
kenapa manusia tidak?
..
..
betol x?
..
..
..
hahaha
..
..
terasa

lapar!
..
..
hahahaha
..
..
ye lah
..
..
aq x kesah psl kaw!
..
..siapa?
..
..
kau bukan siapa2 
dalam hidop aku
..
..
so
,,
kau anggap aku bukan 
siapa2 dalam hidop kaw!
 ..
..
perlu ke aku kesah pasal kau?
bila aku berbaik2
tapi kau memang longkang!
dr 5km 
sebelom nmpk muke kau aku
da tau e2 kau!
sebab 
kau longkang!
ok
aku memang benci kau 
dan org2 yg bersekutu 
dengan kau
sangat2
kau buad aku sekali
xbermakna aku x kn balas!
ko tunggu
arini hari kau
xsemestinya
tiap2 hari hari kau
 bajet ckp  besar!
sampai bila semua org nk
percata n dgr ckp kau?
bagitau siket!
bole?
kadang2 kau 2 beloh jugek!
kau bukan malaikat!
kau same mcm semua org
cuma manusia biasa saje
..
..
sudah
aku benci nk menaip pasal org
yg aku benci ni
buang masa
lebeh baik text
dgn boy aku lg bagus
huuuuh
lalu la sebelah aku!
kahak hijau aku bagi!
kehkehkeh
..
..
..
moral
of the story
::kenapa org boleh x suke aku
,,tapi aku pon boleh benci longkang 2!
sbb kau memang longkang
..
kawan bukan sorng
..
da la batu api je
t kau sembahyang
berdoa
menghadap kiblat
kau 2 x semestinya akn jadi malaikat!
weyhh
sedarlah diri siket!
bila masa susah 
panggil2 aku mintak tolong
..
..
start from now
aku akn ckp
"AKU TAK ADE TANGAN LEBIH NAK TOLONG KAU
LAGI OK..GASAK LE KAU!!"
..
 ..
KESAH AKU PASAL KAU?
..
ok
..
yg terbaik buad aku!

~THE END OF THE STORY~