entriesaboutchatlinks

Friday, February 18, 2011
..pengajaran @ 10:23 PM

nak perang anak beranak lagi kee?
(siapakah yang dimaksudkan?)
...............................................
what?
apa?
dia tut tet tut?
(ape ni mak cik,,lex laa
kau ni x sedau diri
nak mengumpat belakangbelakag
badigol betol
berani facetoface laa)
:)
heyy
apa cerita ini table bukak haa?

siyesly
............................................
tak mainlaa ngumpatngumpat ni
cam org kampong r
zaman sekarang kan moden
nenek aku pon bergosip laa!
murai dot com 
ishhh
berani lagi soundsound org 
direct jee
memang berisiko
.................................................
jgn la ngumpatngumpat ni
cth insiden :
masa tu DN pg menziarahi kematian
saudara
,,
pernah
pergi menziarahi kematian
rite?
org if pg menziarahi sedekahkn la alfatihah ke hape
dpt jugak si mati tu pahala
ini tidak
pergi dok
pot pet pot pet
(memang cek bedah betol laa)
tak bole fikir ke siket?
keluarga si mati kan tgh berkabung bersedihsedih kn?
kenapala yang mu ni ddk mengumpatngumpat
**si mati ni kn,,kn pastu kn,,kn,,
offcos la keburukan si mati o family dia kn?
MASYAALLAH
tak sudahsudah dengan cerita nye
lepas tu tersebarlah
seluruh kampung cerita pasal tu
.............................................
interview::
cik bedah(bukan nama sebenar)
apa perasaan acik bila acik pula berada
di tempat keluarga si mati
atau acik je si mati tu
acik sedey tak bila orang ngumpat acik?
..........................................
hahahaha
nak aje aku bersuara
tapi x pe laaa
pak imam yg da tegur
hikhikhik
tumb up la tok imam
baguss
.........................................
moral value
jgn lee sukesuki anda je ngumpatngumpat orng ni
law nk gosipgosip ni
IF 
nak juga jgn lah sampai celah kain org pon nk di umpatumpatkn
nk disebarsebarkan 1 dunia ni cik bedah(bukan nama sebenar)oiiii
wallahualam

Labels: ,