entriesaboutchatlinks

Saturday, May 21, 2011
god! @ 1:02 AM

السلام عليكم
hello dear loved readers
harap harap korang semua sehad lah ye
sebabnye
i saje yang tak sehadd
yes!i got a fever
























bila demam je ada cool fever


bila ada cool fever je demam!!


heeheehee


terserlah sangat kerinduan kepada cik vempire
cewahhh


dah tu selamberk kodok aje dia kate
u dmm sbb u nampkantu kodd"
bila lah pulak aku nampak antu


bulan ni aje da demam kali ke dua
berulang ulangan demam ni
*tekak sakit
*batuk
*selesema(mmg x boleh blah lahh)
*sakit kepala(macam ada batu yang hempap kepala ni)
sila jangan ketawakan saya!
sebabnya hingus saya meleleh macam budak setahun
tapi saya dah besar dah
heeheehee
memang pon aku rindu dia
3G manjang aje
xdpt berempat mata
cehh2!
sebenarnya nak paww vempire lagi tu
absolutely
heeheehee
esok pagi kena bangun awal-awal
sebabnya nak temankan granny 
p PMC Melaka sbb
dy operation mata esok

I will pray for your health my dear grannyi hope u'll recover quickly afta that
*apa pasal orang lain yang nak operation,orang lain yang demam?pelik pelik pelik
granny steady jerk?aku pulak yang demamhaishhhtension aku lerhh
p/s:doakan saya sehad ye!most important is doakan granny ok..Amin


Labels: