entriesaboutchatlinks

Tuesday, August 30, 2011
esok raya!! @ 3:45 AM

 السلام عليكم
hey orang kampung blogger semua
hape khabo?
hehehe
esok dah nak ghaye
suke-suke
merdeka jugak luse
double YEAH!!
suka-riang-gembira
sedey jugak sebenarnya
ramadhan dah berlalu
minta-minta Allah s.w.t bagi peluang 
kita jumpa ramadhan tahun depan pulak 
x gitu cik temah oiiii
aq panggil cik temah sebab cik enon
belom balik kampung lain
jalan jem dia khabau kan 
hahahaha
whateverlahhhh
yang penting mama dah siap masak
rendang daging
rendang kerang cili api
sambal jawo
kari ayam 
sup tulang
hahahaha
tergolek-golek aku ketawa kekenyangan i tell u!!
labuci-labuci pada baju dah siap pasang
lega semua da siap
baru ada semangat siket nak ghaye!
lately kn aku asik sakit aje
menangis nenda aku tengok aku 24j
macam orang x sihat je
nenda,thanks for everything and mostly sbb doakn
cucundamu ini
moga-moga Allah s.w.t makbulkan doa permintaan nenda


KEPADA SEMUA BLOGGER,FOLLOWER BLOG DAYANG NYONYA
saya DN,nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
DN minta maaf zahir dan batin andai andai ada kata-kata DN yang terkasar
dan tersakitkan hati mana-mana pihak
dan semuanya lah
korang maafkn eh?eh?eh?
hehehehe


marilah datang ghaye umah DN
mari-mari
pintu rumah DN sentiasa terbuka untok terima tetamu
ok?


and
most important is,
korang tolong doakan DN panjang umor and sehat selalu tau!
Amin


p/s:aku nyampah ngn pakwe(pakwe?bila pulak jadahnye aku ade pakwe?)!ajak datang gumah ghaye dia xmau!malu katenyePAKWE TU MAKSODNYE RAKAN-RAKAN SEKELAS I YE..JANGAN SALAH PAHAM YE TUAN PUAN SEKALIAN

,,so good





ecehhh
emo lah pulak aku malam ni
aku godek godek twttr aku td ada aku nampak mamat ensem
aku harap 1 hari nanti dia jadi bff i jerr
Amin
sebab dia tu
ermm
sebab aku memang dah jatoh cinta dengan dia dah(GELI GELI GELI)SUKE TENGOK MUKE BELIAU SAJEE
so,,apa kau nak kate lagi siput?
just shut up your mouth keyhh


dah
bye

Labels: , ,