entriesaboutchatlinks

Thursday, August 4, 2011
goyang-goyang kaki menahan lapar puasa @ 5:14 PM

 السلام عليكم
hoi-hoi orang kampung semua
puasa x harini?
kihkihkihkih
..
..
time2 pukul 4:30 je dah lapar tahap gaban dah!
tersangat haus pulak tu!
teruk betul lah aku ni!
..
firstly,,DN nk mintak maap kat sesape yang
terasa when DN cakap-cakap atau ape2 jelah
yang dah termakan terminum tu,halalkan ye!
"bulan-bulan puasa ni x elok marah-marah"
cam kenal je ayat tu!tu ayat "papa Azahari pagi tadi!
haa..Nad nadz,DN mintak maaf ye tadi DN gurau je kodd
my beluv Cik Kecik,Cik Farahin,Cik Awa,dll pun sama,,DN gurau2 tu
 jgn la ambil hatigurau je tau
x pernah nak marah-marah pun kat kalian sekalian
kalau ada yang terkasar-kasar bahasa ke perbuatan ke
DN mintak maaf awal-awal ye
nanti nak raye mintak maaf lagi
kihkihkih
Am,DN memang geram gila kat mu sejak dua menjak ni
segala kemarahan DN kumpul sampai nak raya esok-esok
"siap kau nanti aku balas"
hehehe
..
..
tadi kan,,saye berjalan-jalan bergumbira berblogwalking
tetibe teringat yg Nad nadz ada cakap haritu penjaga gol no 1 
Malaysia,KFCM(Khairul Fahmi)dah putus tunang?
so,,dengan pantasnya membuka blog jejari runcing Elia(bekas tunang KFCM)
so,,







































..
..
wooo..melopong mulut den bace tau!
percaya x percaya je
huh,,,manusia boleh berubah dengan sekelip mata
sekejap di atas,sekejap di bawah
apa apapun,,kesian kat Elia
dugaan,,sesungguhnya Allah s.w.t bagi kita dugaan untuk jadikan kita lebih
kuat..mungkin ada hikmah di sebalik kejadian tersebut


wallahualam..

Labels: