entriesaboutchatlinks

Sunday, August 21, 2011
السلام عليكم hari ni dah 20 hari puasa @ 12:58 AM

السلام عليكم
berbuka puasa tadi makan apa?
hehehe
(sebokk je nak tau!)
saje ja
 harini DN nak share story kat u olls my dear readers
dah berapa kali dah nk post
pastu hati macam berbelah bagi
nak post ke x nk
nak post ke x nk
lastly terbuka jugak hati nak post nd share dgn semua orang 


lately kan,sejak two weeks ni lah
DN selalu rasa takut tau
takut bukan sebarang takut,
rasa takut macam dah nak mati
pastu mula lah terfikir
macam mana bila aku mati nanti
macam mana bila jenazah aku dimandikan
macam mana bila jenazah aku dikafankan
macam mana nanti aku kena siksa dan azab dalam kubur nanti
macam mana nanti mama,ayah,adik2 rasa sedih bila kita dah xde nanti
macam mana orang lain nanti rasa
dan banyak lagi
macam mana
macam mana
macam mana


AKU NAK HIDUP LAGI!!NAK BERSAME KORANG SEMUA LAGI!!
(JIWA ND HATI AKU MENJERIT2)




YA ALLAH
AKU MOHON PADAMU YA RAHMAN YA RAHIM
ENGKAU AMPUNILAH DOSAKU
ENGKAU LINDUNGILAH AKU DARI SEGALA AZAB SIKSAAN API NERAKA DAN
SIKSAAN KUBUR 
YA ALLAH YANG MAHA AGUNG
BERIKAN LAH AKU PELUANG UNTUK TERUS HIDUP SUPAYA AKU DAPAT 
TERUS BERAMAL DAN MENGUMPUL PAHALA UNTUK BEKALAN KU NANTI
ENGKAU PERMUDAHKANLAH SEGALA URUSANKU DI DUNIA DAN DI AKHIRAT
KELAK YA ALLAH
ENGKAU PELIHARALAH AKU DARI SEBARANG GODAAN SYAITAN DAN KEJAHATAN
ENGKAU KURNIKANLAH AKU KESIHATAN MENTAL DAN FIZIKAL YA ALLAH


AMIN YA RABBAL ALAMIN
(uolls pon tolong lah aminkan ye!)


act,rasa takut tu x tau lah apa sebab dia datang
maybe sebab
*DN selalu dok sesorang or time bosan2
*terlalu stress sampai terfikir bab2 mati semua
*fobia dengan mayat!act,dari kecik2 dulu DN takut sgt dgn cite2 antu,mayat2 ni semua
pastu latelykan byk kes bunuhan2,mati matian,eksiden lagi2 dah nak raya ni(dugaan)
bila tgk media massa x habis2 dgn isu yg semua ada kaitan dgn 2 semua,mybe
effect siket kot kat DN
*mugkin DN dah dapat HIDAYAH ALLAH S.W.T(AMIN YA RABBALALAMIN)
ALLAH s.w.t suruh DN bertaubat dan ingat kat dia,,dia yg maha esa suruh DN selalu buat amalan
*dan berkemungkinan besar
DN discuss dgn ustazah,ustazah kata,orang yang ingat mati ni orang yang beriman kepada 
ALLAH s.w.t ALHAMDULILLAH


korang2 yg selalu di sekeliling DN,if tgk DN ada yg berubag pada DN bagi tau ye!takut gak
mana tau,ajal maut di tangan ALLAH s.w.t
WALLAHUALAM


bila dok sesorang slalu je ingat pasal tu
buat itu salah 
buat ini salah
asik ingat yang tu je
tu sebab x berhenti berdoa pada ALLAH
kenapalah dia duga hamba dia yang kudus ni begini
tersiksa jiwaku
tp x  pe kita serahkan segalanya pada ALLAH


kat sekolah adalah few frends je yg tau psl ni
sbb DN rasa dengan luahkan everythings kan dpt kurangkan siket rasa berat 
kapalaku ini
TQ lagi2 pada MY KECIK if xde dia 1 hari 
sungguh!
penyiksaan bagi diriku ini
besties yg lain lagilah
kalo xde x hu ha hu ha
lagilah x menjadi hari gua cakap sama lu!


doakan hati aku tenang,otakku x pk benda yg bukan2,badanku sihat dan yang penting doakan
saya panjang umur ya !!
TQ ,,syg semuanya


Wassalam

Labels: , , ,