entriesaboutchatlinks

Tuesday, August 9, 2011
Selasa-puasa ke 9 @ 10:07 PM

السلام عليكم


buadd apa tu semua dear readers?
pergi terawikh kaa?
tonton tv kaa?
sebok-sebok songket tudung saji kat dapur mak lagi,cari makan?
hahaha
..
..
nak cerita ni,,
harini Abg Gedeboon saya balik!
hehehehe
terjongeh gigi ku gelak
gumbiranyee
..
..
gedeboon dah cantas rambut dia
dia konon nak jadi raja kpop kat umah ni masa raye
tetibe
,,
,,
eh eh 
abg ku dah hemsemm dari biasa dan menjadi luar biasa
hiaaaa
banyak bagusss
WELLDONE BROTHER!(abg,,kau jangan kembang bontot kalau bace!)
rambut lu pacak-pacak pon adik Apix lagi suka,
teros ambek gel dia buadd punk cam abg dia jugakk gamaknya
,,
,,
hari ni,,
DN rase cam x sehad lah
xsedap badan semuanya sakedsaked
nak mati kod?
hehehe
gurau jee
mudahan janganlah
tunggu dulu
amalan x cukop lagi
pelik lah rasa takot pun ada
ramai member komplen muka ku pucat aje
haku puase le!
badan x bermaya je rasanya
hape-hape laa
yang penting berdoa pada Allah s.w.t minta
yang-Esa beri kesehatan buad diriku ini
harap-harap dapat menempuh hari-hari lagi
Aminn


dah aje
k,,bye!

Labels: , , , ,