entriesaboutchatlinks

Tuesday, September 6, 2011
aku rela jadi manusia cacat yang di hina daripada menjadi manusia sempurna yang menghina @ 10:51 PM

 السلام عليكم
hye all


asal weyh?
asal asal?
citer r weyh
aq nak tau gak sal dy tu


dia tu kan cam tu
cenggini
dy buat itu
cenggini cenggini
siotsiot je dia tu


haa haa
kau tengok tu kau tengok
da la cam gitu cenggini
bodobodo je dia lahh


mesti u olls peneng
apa yang aku mengarut ni kn?
sebenarnye lebih kurang macam tu lah 
situasi "orang kampong" tengah mengumpat!
keji u!
xsedarsedar diri
asik nak mengumpat dosa o kesalahan orang  jerk
macamlah dia tu xpernah buat salah
apa dia ingat dia malaikat ke?
kekadang aku pon terdengar
tapi dalam hati aku istighfar je
masyaallah
apalah nak jadi
mulut tu Allah s.w.t bagi untuk banyak lagi
kegunaaan ke jalan kebaikan
bukan mengumpat


hehehehe
aku panggil orang yang suke mengumpat
"orang kampong" sebab deme dah ketinggalan zaman
nowadays kan gossips
xdepon nak cerite pasal orang lain pakai kain terbalik lagi
kepochi betol muke je suci
perangai,,dengan kuat ngumpatnye
dengan jakunnye
masyaallah
takut akak!
janganlah nak jelez pulak dengan apa yang orang lain ada k?
menyampah tau sebenarnya
tapi x pe
Allah s.w.t maha mengetahui segalanya
wallahualam

Labels: