entriesaboutchatlinks

Sunday, March 4, 2012
its turn sunday @ 10:58 PM



hari ahad hari bersama keluarga
nama pun hujung minggu kn weekend
hehehe
ceritanya abang aku balik melaka sekejap jer
dgn mak abah pastuh dia ajak g jalan
so kitorng ni pergilah jusco eon bandaraya melaka
jj yang baru tuh dah puas ronda serondanya dalam tuh
we all decide nak pergi makan
so anati nk sushi
ahkak longnak tako!
abah nak makan ikan bakar
so?kita beli sushi makan kat rumah
tapi kita singgah makan ikan bakar jugak
waa!idea yang brilliant
hehe so sekarang ni aku tengah kekenyangan
dengan sushianya ikan bakarnya takoyaki lagi 2 kotak
kaunak tak?
hehehehehe
memang menggemukkan betul
bukan gemuk tapi kumpul lemak
waa~cmne nak kurus ni?
aduhaii
hmm nantinantilah je kite upload gambo
tak de mood nak upload ade mood nak tidor je nih
dah dah habis daaa
k dah byebye

Labels: ,